9. joulukuuta 2011

walking in a winter wonderland

Moiii whats up? Tänne kuuluu ihan ok..ei mitään ihmeellistä. Tässä tuolilla oon taas koko illan istunu. Mut eilen oli kyl ihan kiva päivä. Päästiin "aikasin" koulusta ja sit mentiin (minä, keksi ja yilan) vihdoinkin kattoo Breaking Dawn. Oli just hyvä, mut seura oli viel parempi :)









 Sil aikaa ku oltiin leffas ni ulkon oli tullu jo aik paljo lunta ja tiet oli ihan jäässä. :D Kyl pelotti! Varsink ku Yilanil on ollu kortti vast 2kk hahaha.

Tänään tuli kans paketti suomesta. Iiiiiiiiso paketti !! TÄYNNÄ JOULULAHJOJA MULLE WHOOP WHOOP!! :D hahhahah päivän kohokohta oli se ku näin et siel oli lisää suklaat mulle + kirje & veljen 2 koulukuvaa :P (ja keksi sekos ihan totaalisesti ku annoin toisen niist kuvist sille haahhaahha ihana)

Nyt suihkuun ja nukkumaan, nite nite :)

4 kommenttia:

  1. tosi hei kiva lukea sun juttuja ja nähä sun kuvia jenkeistä ja erityisest montanasta! oon itse missoulasta kotoisin vaikka asun nyt tällä hetkellä helsingissä. toivon että oot nauttinu montanasta, sun pitäis muute käydä missoulassa jos et oo käyny jo! :)

    VastaaPoista
  2. Hei kiitti kiva kuulla :)
    Mutta juu tosiaan montana ei kyl oo ihan mun paikka. Tääl oon huomannu et oon todellaki city girl haha. Ja jep pidän ton missoulan mielessä =)

    VastaaPoista
  3. Moi, olit laittanu joskus vuos sitte mulle kommenttia mut en ollu joteki nähny sitä nii kiitos siitä jaa nii että itelläski on kyl tosi pirtsakka blogi (:

    VastaaPoista
  4. hahaha oi ihana kiitos!! :--)

    VastaaPoista