19. huhtikuuta 2011

mojitooo





Tottakai karvanopat pitää olla!





No siinä oli ! Eipä mulla oikeestaan muuta. Nojoo voisin ehkä selittää vähän tost kuvast mis on toi postilaatikko ja toi ihmeen portti tai pylväs (mikä lie) vähän hajalla. Annoin mun kaverin ajaa ja hän väitti olevansa niiiiin hyvä ja niiiiiin varovainen. Eikä muuten menny kauaa ku se tohon törmäs :D
Mitä opin? Sen, että vain minä ajan tota enää!

Toinen tollanen pikku onnettomuus sattu just pari minuuttii sen jälkeen, ku olin saanut ton mopon. Veljeni, jolla ei sillon viel ollu korttii ajo mun perseeseen mun vanhal mopol risteykses.
Mitä opin? Veli on paska ajamaan enkä ajele sen kaa enää ikinä!

Tää lähtee nyt ajaa mummolle ja suihkun kautta nukkumaan, moiks! (:

4 kommenttia:

  1. haluun mopoilee sun kanssa :(

    VastaaPoista
  2. jooo kesällä! :D seiterä kutsuu! ja sit nyt on viel kauheen kylmä ajaa nii mennään sitku tulee lämpimämpää :P

    VastaaPoista
  3. ai mä paska ajaa? ootko ny ilone ku luen sun blogii? :D

    VastaaPoista
  4. oot paska ja oon kuule ilosempi ku ikinä!!!!!!!!

    VastaaPoista