18. huhtikuuta 2011

lintsari...

MOOOOOI !

Ajattelin etten kirjottais tänää mitää, mut on kauheen tylsää ja läksytki on jo tehty!! Ainii tuli läksyist mieleen, en ikin kertonu teille miten mun loput kokeet meni. JA NEHÄN MENI HYVIN! Oon niiiin ylpee(: numeroita en paljasta, sillä ne on salaisuuksia ;)

Päivän sana: TYLSÄÄ
Toivottavasti illast tulis parempi.

Lähettii Emilian kaa joskus 1 jälkeen keskustaa pyörii ja nauttii auringost ja lämmöst eli olin vikan tunnin koulust pois...sori vaan äiti!! Onneks se oli tylsä kuviksen tunti ja tiiän etten menettäny mitää. Kuvis on niin turhaa lukios, ensiksi siit pitää siis maksaa 7e, et pääsee sinne istuu ja piirtää jotain kukkaa ja toiseks en osaa piirtää en siis yhtään mitään (no tikku-ukko nyt viel menee) eli miks ihmees mun pitäs olla siel oven takan heti ensimmäisten joukus??


Ja nytku asiaa tarkemmin mietin ni oon tosi ilonen et lintsasin, koska sit en ois ikinä päätyny ostaa tota matskun kirjaa mikä mul viel puuttu. Ja sit oli pakko ostaa kumi ja tollane tosi söpö iiiihana sulonen pikku vihko. Se oli niin söpö :D anteeks...ja sit ostin/sain wazaaaaa!!! Ilman sitä en selviäis ees päivää.

Eipä mulle muuta..lähen täst nyt ajaa skoppanal ja ajattelin huomen tehä (jos on hyvä keli) postauksen mun skobast ja pinkist kypäräst jolle kaikki ain nauraa :(
HUUOMISEEN=)

Näytinpäs tänään aika kamalalta :D
Ps. En varmaan kertonukkaan, mut nyt alotan treenaamisen oikeen kunnolla ja SÄÄNNÖLLISESTI!! Pete teki nimittäin mulle treeniohjelman joka alkas tänään ja loppuu sit kesäkuun alus tai joskus sillo. Ja herkut pois (tosin mähän jo feilasin ton herkku jutun ku söin jo jädee ja tikkarin..no voivoi) !! :D

3 kommenttia:

  1. mitä turhaa mitää diettejä, naisella kuuluuki olla vähä LIHAA :D

    VastaaPoista
  2. http://eerikaslife.blogspot.com/2011/04/tattoo.html siinä muute kuva mun tatskasta!

    VastaaPoista
  3. haha no pakko nyt kesää varten vähä treenailla :D mut joo tulin tän päivän jälkee siihen tulokseen et kyllähä mä karkkii viel syön..KARKEISTA EI LUOVUTA!
    ja toi tatksa on just kiva! tollane söpö pikkunen ::)

    VastaaPoista