21. huhtikuuta 2011

bling bling (toivottu postaus)

Wazapp!
Elikkä siis mulle ehdotettiin että tekisin postauksen mun lävistyksistä/koruista (joita siis käytän päivittäin tai jotain..) ja kun nyt en muutakaan keksi niin mikäs siinä. Pakko viel sanoo ensin, et otin tätä postausta varten näit kuvii tosi hätäsesti eli laatu on huono, mutta niin on kyllä kameraki..


 Lävistykset:


Tuntupa tyhmältä ottaa kuvii omista korvista!! Nojoo kuitenkin..oon ihan hulluna korviksiin ja haluisin vielki lisää mut nyt on kyl varmaan jo ihan tarpeeks noitakin. Oon tehny muutamat noist ite mm. toi nipukka ja sit oisko 3 tollast normaalii korvista. Viime kesänä oli joku ihan hullu korvisvillitys ja tein ainaki yli 20:lle kaverille korviksii koko aika. Se on must vaa iha sairaan kivaa!! Must vois tulla hyvä lävistäjä :D Ja noi kuvan korvikset on Glitteristä
Löysin tälläset korvikset jostain ihan laatikon pohjalta. Must nää on ihanat! Ei oo kai ikinä ees ollu mulla korvassa :D


Otin napakorun kesäl '07 eli olin sillon 13 (oho ompa siit kauan). Ja täs kuvas on yks mun lemppari napiskoruist.

Kielikorun otin "SALAA" viime kesänä Jyväskyläs, ku olin siel viikon mun kaverin luona. No jäin kiinni, ku äiti löysi KUITIN mun laukusta! KUITTI PILAS MUN LOISTAVAN SUUNNITELMAN MITÄ OLIN SUUNNITELLU SEN KOKO VIIKON SIELLÄ :D hohhoijaa..oompas ollu tyhmä. Koru on kyl vielä kieles kiinni..katotaan millon luovun siitä.


Huulikoru mul oli muutamat kolme neljä kuukautta (joku vuos taaksepäin), kunnes jäin siitäki kiinni ja äiti sai hirveen kohtauksen. Nyt oon tosi tosi ilonen et otin ton hirvityksen pois! :D 

Muut korut:
Hammaskoru on nyt koruista uusin ja noh onhan se ihan kiva.. Oisin kyl halunnu jonku vähä hienomman korun tohon, mut mul on kuulemma liian pienet hampaat :(  Ja toi A on aina kaulassa, ja se muistuttaa mua Annista,  jonka kaa on tullu koettuu vaikka mitä! Ompas muuten aika kamala kuva mun hampaista näin läheltä!!!

Näist ei varmaan tarvii ees selittää mitään. Rakastan näit Nomination korui valtavasti ja must on kiva ku jokasel palal on vähän niinku eri tarina! En pystys varmaan ees nukkuu ilman et nää ois kädessä.

 Luokkasormus. Hirveen ruma, mut sisältää paljon paljon muistoja. Yleensä aina sormessa.



No tällänen täst nyt tuli. Toivottavasti oli nyt ees vähän sellanen mitä toivottiin.:)

Lähen nyt valmistautuu iltaa varten. Tarkotuksena oli lähtee serkun ja sen kaverin kans ulos bilettämään, mut katsotaaaaan.

Niiii ja tietenki melkeen unohdin: tänään alko sit ihana ja ansaittu Pääsiäisloma! Tän kunniaks kävin koulun jälkeen kaupassa ostamassa:
KINDERIN !!
 

5 kommenttia:

  1. ihana toi rustokorun toi karamelli! :) mist se on?

    VastaaPoista
  2. hah kiitos vaan! Eeeei itseasias oo mitään muistikuvaa. Oisko ollu jostain ulkomailta? Ruotsi tai ranska ehkä? :D

    VastaaPoista
  3. hihii kuka anto ton bad girl napakorun? ;)

    VastaaPoista
  4. no jos nyt oikein veikkaan niin SINÄ !? :D ja jos et oot iisu niin sitten sen antoi..yllätys yllätys: iisu =D

    VastaaPoista