28. huhtikuuta 2011

meigä

Mä oon siis Annabella Kilpinen (mul ei oo toista nimee ja oon siit tosi ilonen!) ja oon synty 17.1.94. Asun Lohjalla ja vihaan tätä paikkaa yli kaiken. Meil on iso, pelottava ja vanha talo mut siit sit vähän myöhemmin. Oon Lohjan Yhteislyseon lukiossa ja oon nyt tän ekan vuoden aikana tullu siihen tulokseen että...lukio ei oo mun paikka. Mutta sen minkä alotan, nii sen myös kunnolla loppuun teen!

Jokanen joka mun blogii on nyt ees vähän seuraillu, tietää et tykkään soittaa kitaraa ja pianoo ja laulaa. Mut sitä en oo varmaan kertonu et mul on vähintään yli 25 oma tekemää kappaletta (jos uskallan ni lisään tänne varmaa sit jossai vaihees jonku).


Harrastin 6 vuotta telinevoimisteluu ja mul on sitä lajii ihan kauhee ikävä :( Lopetin ku olin 12, koska aloin pelkää jokaikist liikettä mitä tein ja lisäks itkin jokasis treeneis. Nojoo ja kolmas lopettamisen syy oli mun venäläiset valmentajat jotka löi ja hakkas ja "kidutti". Ne oli aika rankat 6 vuotta mut silti haluisin takas..


Olin koko ala-asteen aika hiljanen ja ujo, mut ku pääsin yläasteelle nii kaikki vähä muuttu: Koulunumerot lähti joka vuos menee vähä enemmän alaspäin (kenellä ei menis), aloin meikkaamaan (aluks tarvitsin siihen apua koska en osannu :D), aloin kiinnittää huomioo vaatteisiin ja hiuksiin ja mikä parasta, mun pahis stadikaverit sai suostuteltuu mut dokaamaan!! :D joooo...no kuitenki täs on nyt jotain vanhoi kuvii mitä löysin. En jaksanu alkaa rajailee tai muokkaa noit et sorry.

LISSUUUU








Täst on tasan vuos!

sweet 16

13v :D?

Sillo ku harrastin voimisteluu. Olin ehk 9 tai 10. Huomatkaa habat! ;)


Käytän vielki melkee kaikkii samoi vaatteit ei huhhuh!! :D

minä pidän


  • Koruista
  • Hajuvesistä
  • Huulikiilloista (enkä ees ikin käytä niit, koska käytän vaa vaseliinii)
  • Kynsilakoist
  • Sisuista/salmiakeista






minä vihaan
  • hämähäkkejä (YLI KAIKEN)
  • treenausta
  • murehtimista
  • itkemistä
  • KOULUA
voisin jatkaa noit molempii listoi ikuisuuksiin. Hei klo on jo 12 en jaksa enkä kykene enää! Teen huomen tähä jatkoo mun tyylistä ja jostain muusta.. Anteeks! Nukkukaa hyvin:)

3 kommenttia:

  1. lukijalukija3.7.2011 klo 7.25

    Löysin tnää tän sun blogin jostai ja aloin sit lukee noit sun kaikkii vanhoi kirjotuksii ,ja oli kyl kivaa luoskella :)
    PS: Sait ainaki yhen uuden lukijan !!!!

    VastaaPoista
  2. Iha sika kaunis oot ja saako kysyä et minkä maalane oot ?

    VastaaPoista
  3. lukijalukija: heei vähä kiva!! =) KIITOS!

    fanifani: kiitos paljon oon puoliks ranskalainen :)

    VastaaPoista