25. huhtikuuta 2011

6kk♥



 Eile oli mun ja Peten 6kk päivä ja juhlittiin sitä syömäl kääretorttuu, juomal kokist ja skeittaamal. Oli ihan siiiika lämmin! Heiluin ulkon vaa mekko pääl ja koht melko varmasti oon kipee. No voivoi..
Ainii ja me katottii leffa 1408 mikä oli ihan törkeen ahistava!! Pidin ainaki yli puolet leffast käsii naaman ees ja kurkin sormien välist. Traumat jäi hyihyi.



Huomen ois sit paluu koulunpenkille. Tää vika kuukaus tulee kyl olee mulle tosi vaikee (varsinki jos ulkona paistaa aurinko 24/7 ja mä istun sisällä) ja mul on ainaki ihan kaikkee muuta mielessä ku esim että miten typpi ja happi reagoi keskenään. Hohhoijaa!!


Eipä mulle oikeen muuta. Mun mittari näyttää varjossa 19 astetta, et voisin vaiks täst lähtee ulos.

Niii ja huomenna teen sit ton ekan halutuimman postauksen eli musta itestäni. Sen jälkee kodista ja sit ehka kavereista. Täytyy kattoo mitä keksin. :) Ja videopostausta mietin edelleen. Ehdottaa saa myös aina. =) ANE DON'T FORGET TO SMILE !

2 kommenttia:

  1. VÄHÄ OOT NÄTTI! :)<3 ja kiva blogi hei. Otan osotteen ylös ja alan seurailee sua :D

    VastaaPoista