28. huhtikuuta 2011

i know you like my style



shortsit on vaa niin ihana kesäl heittää jalkaa ja lähtee rannalle






rakastan näitä! koht pääsee taas käyttää :)

En rakasta vaatteita! En, en en! Tykkään kyl vaatteista joooo, mut en kuluta aikaa aamul siihen et "apua mitä laitan kouluun päälle". Mul kestääki aamul max. puol tuntii (vaatteet, hiukset, meikki, aamupala + muut perus shaibat) ja sit oon ready for school.

Mulle tärkein asia vaatteis on se, et ne on mukavat. Vihaan sitä et farkut painaa koko päivän iha törkeesti ja ku ne vihdoin ja viimein ottaa pois ni niist on jääny ihoon kauheet jäljet. 'Mukava' on se mun sana.

Täysin eri asia on sitte, ku lähtee ulos bilettää. Sit mä alan rakastaa vaatteita...mekkoja ja korkkareita ja laukkuja ja meikkaamista ja hiusten laittoo ah<3





lempparit! 

Toinen tosi tosi tärkee asia mulle, ku oon vaik shoppaamas on se että vaate on VÄRIKÄS! Mun äiti on iha hirvee musta-valkonen friikki (tuutte huomaa ku kuvailen meijän taloo) ja vihaan yli kaiken mustaa ja valkosta! Ne on niin tylsii. (paitsi tos ylhääl oleva toi musta-valkonen mekko)
Mun vaatteissa pitää olla väriä! En tiiä kuinka hyvin tost ekast kuvast näkyy noi mun paidat mut eipä kyl paljoo mustii paitoi näy.

En kyl oikeen tiiä mitä muuta voisin ees mun tyylist kertoo. En kauheesti mee "muodin mukana" vai miten se ees kuuluu sanoo. Tykkään käyttää tuttui ja turvallisii vaatteita, mut tykkään kans tooosi paljon saada/ostaa kaikkii uusii ihanii juttui!

Sit viel pari kuvaa, et milt näytän niinä päivinä jolloin mul on ns. chilli vaatepäivä


eli siis kuten kuvista näkyy: HUPPAREITA JA ISOJA T-PAITOJA JA LEGGARIT

Huomenna on perjantaaaaaaaaai !!! Ja lauantaina vabbu. Ei mitään tietoo mitä viikonloppuna tapahtuu..mua ahistaa ja masentaa ::(

3 kommenttia:

  1. tykkään sun tyylistä :) kivoja ihania sekä värikkäitä vaatteita!

    VastaaPoista
  2. rakastuin toho vaaleenpunaseen paitaan mikä on tos sinisen leoparditopin jälkeen, ihana! muutenki tosi kivat vaatteet sul aina :)

    VastaaPoista