21. maaliskuuta 2011

tuliaisia

Helloou! Tää päivä on kulunu aivan liian hitaasti. En oo tehny mitään mitä ois pitänyt, oon väsyny ja äkänen ja nyt on maanantai ei jumalauta!!!!!!!

Tänää aamul ku herätyskello soi, painoin sen vaa pois ja jatkoin nukkumist. Luojan kiitos heräsin sit tarpeeks ajois ettei tullu mikää kauheen kiire. Näin muistaakseni unta kesäloman ekast päiväst ja nyt mul menee vaa kylmii väreit seläst niskaan ku mietin sitä fiilist. Aurinko paistaa, on lämmint, ei tarttee stressaa et oonko nyt tehny ruotsin läksyt vai en..(kuka muutenkaa ees tekee ruotsin läksyt haloo :D).

Tänää otin kuvii mun tuliaisist, mitä sain siel Thaimaast:

"Just smile it's friday" - ja tää on siis iha normaali toppi, vaik näyttääki ihan kassilt :D




Olin aluks iha paniikis ku näin nää kengät. Must nää oli tosi rumat ja jotenki.hyyyi..mut sit testailin näit kenkii kaikkien kivoje vaatteiiten kaa ja sit aloinki tykkää näist. + näitten kaa o iha sika hyvä kävellä (tai niinku Kessu sanoo: juosta karkuun)
 Tottakai oli pakko ottaa viel muutama kuva noist mun muist kesäkorkkareist. Oon nyt huomannu, kuinka paljo oon muuttunu koska en todellakaan ollu mikään korkkareitten toveri tos noin pari vuotta taaksepäin. Sen takii mul onki kai vaan neljät tai ehkä jopa viidet korkkarit mun kaapis. Jotenki nyt oon alkanu tykkää niist aik paljon. Käyn koht ostaa ittelleni kaapin täytee kesäkorkkareit. Sit pitää viel vaa opetella ajaa skobal niitten kaa :D Mutjoo siis tos noi muut:

Noi ekat tos on mun lempparit nyt ja aina! Mul ei oo kyl mitää muistikuvaa mist noi kengät on ostettu - enpä oikeestaa muista et mist noi muutkaa on. Tälläne mä oon...
Eile oli Jogen nimpparit ja tänää mummoni oli leiponu sen kunniaks kakun. Oi nam se on nii hyvää - turkinpippurikakku - mun lemppari. Sit juotii teetä ja syötii kans MINUN tekemii mokkapaloi. :)


Mun kummisetä ajo Sveitsist Suomeen ja kuljetti mulle kiltisti muutaman Rivellan (Sveitsiläist limuu)! Toi on ihan parasta!!!
Huomen mul onki ranskan sanakoe joho luin just äske ja tottakai otin kuvankin, kosk must noi sanat oli niin tyhmii et melkee tuli itku! Sitten sitten huomenna koulu jälkee on ihan ihan sikan hommii eli en huomen ainakaa kirjota varmaankaa tänne mitää..
Siis mihin mä tarviin mun elämäs sanoja 'miekkailu, partio' ?? WTF MIKSI MÄ LUEN TÄLLÄSTÄ SHAIBAA ?! :D

JA NYT NUKKUMAAN JOTTA HUOMINEN TULISI MAHD. NOPEASTI <3 can't wait! Heipsuuun!!

2 kommenttia: