20. maaliskuuta 2011

School

Kylläpäs viikonloppu meni nopeesti. :(
Oon niin kyllästyny kouluun ja ajatus siitä, et joudun raahata itteni sinne istuu taas huomenna masentaa mua NÄÄÄÄIN paljon. Löysin tälläsen hienon jutun googlest, joka pitää mun kohal ainaki paikkaansa:
Huomenna kasin aamu..ihan peace of cake!!! Ja sit pitäski lukee vähä ranskaa ja kirjottaa äikän jotai ihmeen ainekirjotusta joka on hyvin hyvin hyvin vaiheessa vielä. Onneks oon vahva nainen ja kykenen mihin tahansa! Joooooo nii varmaa!

Jep, nyt lähen suoristelee hiuksii ja sit varmaan jo nukkumaa. Mitäs muutakaa mä enää keksisin. UNIA!

Ps. tää biisi <3 (luulin et tän biisin nimi oli 'if i just lay here', mut ei näköjää sit :D...joka joka tietää paremmi nii vois selventää pikkasen)

4 kommenttia:

  1. OOOOOOOOO kerranki tykätää samasta biisistä! ikävä suakin :(

    VastaaPoista
  2. jep kerranki! :D MUT MIKÄ TON BIISIN NIMI ON EN TAJUU !? =DDD

    VastaaPoista
  3. NO ÄLÄ NAURA !! :DD asia on nyt 100% selewä

    VastaaPoista