24. maaliskuuta 2011

i wish you were here

Heipparallaa kaikki! :)
Nyt oon vihdoinki tehny kaikki esseet ja aineet ja kaikemaailman koulujutut ja paniikki alkaa pikkuhiljaa häviimää. Ja huomen onki jo perjantai! Mun viikonloppu on viel iha auki ja mua ärsyttää se. Tykkään meinaa suunnitella kaiken etukäteen ja jos suunnitelmat muuttuu ni meen sekasin ja alan heti kehittelee varasuunnitelmaa. Sanon ain kaikille et pitää elää päivä kerrallaa ja hetkes ja vaikka mitä, mut nyt just tajusin etten ite toimi mun loistavien neuvojen mukaan. PAITSI kesäl kyl elän päivän kerrallaan enkä murehdi kouluu enkä läksyjä enkä kokeita enkä mitää muustakaa. :)
joku mun kaveri (ei mitää muistikuvaa kuka) sano mulle loistavan lauseen: kesäl kaikki on paremmin! So true..

söin tota tänää..ei ollu enää nii hyvää ku muistin :(

Tän parempaan kuvaan en pystyny!


äitin kengät joit himoitsen. mut ne o liian pienet :'(
Laskeskelin täs just et on enää 4kk ni lähen vaihtoon. Ja nyt jos ihan rehellisesti sanon ni ootan sitä niin perkeleesti. Haluun pois suomest, haluun uusii kavereit, haluun vaihteluu, haluun puhuu enkkuu, HALUUN VAAN JO  LÄHTEE !!

Oon ollu tän koko viikon kans tosi surulline ja mul on ollu iha siiiiika yksinäine olo, koska kaikki mun tärkeimmät kaverit on Helsingis ja mä jummaan tääl Lohjal. Ja Peteki on vaa lukenu kirjotuksii eikä siitkää oo kauheest nyt iloa ollut.

 
Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
Here, Here, Here
I wish you were here

2 kommenttia:

  1. mihi lähet vaihtooo?

    VastaaPoista
  2. jenkkeihi..ei viel tietoo et mihin sinne. Mut heti vaan ku tiiän nii kirjotan siit kyl tänne :)

    VastaaPoista