18. maaliskuuta 2011

home alone

Jaauza viikonloppu alko! Onneks alkoki. Oon niin kyllästyny kouluun, niihi tylsiin ja pitkii oppitunteihin (varsinki historia), opettajiin, läksyihi.....voisin jatkaa tota listaa viel aika kaua..siispä lopetan tohon.

Tää viikko on kyl ollu tosi kiva ja rento. Oon saanu olla aika paljo yksin nytku äiti ja iskä on ollu poissa. Olin mun kummitädil yötä tos yks päivä ja kattelin siel Disney channelii ja söin raclettee ja viinirypäleit. Mun kummitäti toi mulle tuliaisii Italiast ja Sveitsist: KAHET IHANAT KEGÄT, KAKS IHANAA PAITAA + SUKLAATA !!!
Mua vähä pelottaa et mitä näille käy sitku laitan nää ekan kerra jalkaan..muuttuu varmaa heti ruskeiks/mustiks!

Ne on siniset..SINISET!!!


"Music is life"

Huom huom en siis syö noita itse!! Toinen on ihanalle veljelleni<3
En malta oottaa et voin alkaa käyttää pelkkii t-paitoi ja heittää siihe vaa jonku takin päälle. Katon joka päivä iha innoissani mun kesävaatteit ja lasken päivii kesälomaan: VIISIKYMMENTÄKOLMEPÄIVÄÄ! (jos nyt oikein laskin..niin ja kyse on siis KOULUpäivistä)

Mun piti palauttaa tiistain yks ranskan aine tai joku sen tapane ja minä tietenkin unohdin sen, koska luin niin ahkerasti sanakokeeseen. Noh sain sit yhen ekstra päivän aikaa tehä sitä ja tässä lopputulos:
Siis 8+ / très bien ?? Mitä mulle tapahtuu!! Nojoo mut oikeesti mun pitäs kiittää rakasta ystävääni nimeltä Google kääntäjä. KIITOS!  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti