14. maaliskuuta 2011

Freedom

Ohhoh oon kirjottanu viimeks viikko sitte. Mut ei tos viime viikos ees ollu mitää hirveen ihmeellist -paitsi viikonloppuuuu!! Äiti ja iskä lähti siis vihdoin ja viimein lauantain Thaimaasee ja nyt talo on mun ::) Nojooo siis talo ois mun, ellei mun tarvis asua mun kummitädin kaa. Pliiiis aikuset herätkää!
Mua naurattaa, koska ne varmaa luulee et pitäisin jotai hullui kemui nyt himas, mut yks ongelma: asun lohjal ja KUKA HALUAA TULLA LOHJALLE?! E.i  k.u.k.a.a.n :D


Kävin torstain koulun jälkee kaupas ja huomasin et kauppoihi on nyt jo tullu pääsiäisjuttui. Tottakai mun oli pakko ostaa yks pääsiäismuna :) + ES ja salmareit (oon niihi iha koukus enkä selviis ees päivää ilma salmiakkii).

Eli siis lauantain äiti ja iskä lähti ja lähettii Peten kaa heittää äitii lentokentälle. Sit otettii siel Joge kyytii ja käytii nopsaa pyörähtää Jumbos. Venattii iha sika kaua et päästii niinku sinne Jumbon parkkikselle ja sit oltiin siel sisäl ehk yht kaua ku istuttii autos ja huudeltii edel oleville autoille jotka ei uskaltanu ajaa.
Ostin sielt irtokynnet iltaa varten ja tarjosin heses ateriat (en jogelle).
Lauantai-illal oli siis black&white partyt jossai aivan hevonkuuses ja tuli paha olo jo sillo ku ajettii sinne. Oisin ehk halunnu saada sielt kemuist ees muutaman kuvan, mutten jaksanu alkaa raahaa tota kameraa sinne. Jos saan jostai jotai kuvii sielt, nii lupaan lisäillä niit tänne. Oli siis joo ihan kivat kemut, mut lähettii Peten kaa jo 23 kosk meijä piti herää sunnuntain jo puol 10, koska rakkaalla veljelläni oli helsingissä koripallomatsi!!! Nojoo ja molemmille tuli vähä paha oloki siel, nii siks kans lähettii. :D

Sunnuntaina oli iiiiihana herätä! Väsytti ihan järkyttävästi, sanoinkuvaamattomasti! Mut pakko on pakko, eli lähettiin tosi innoissamme kattoo laatukoripalloo! Eniten ärsytti se, ettei Joge saanu ees paljoo peliaikaa, nii siel oli tosi kiva istuu iha ryytyneen.
Matsi jälkee mentiiiiiiin MÄKKÄRIIIIIIN! Ja mäkist autopesuun..ja se oli siistii! En ollu pitkää aikaa ollu ja tuli iha sika ahistava fiilis ku ne harjat vaa tuli naaman etee ja hyi se oli ahistavaa!

Sunnuntai-iltan olin vaa himpes ja katoin How i met your motherii ja panikoin tulevaa kouluviikkoo.
MUTTA!! Mittasin illal kuumeen, kosk oli vähä kuumeine olo ja mul oli 37.20! Nyt tänää maanantai aamul ku mittasin uusiks nii oliki 37.65. Oon siis vaa löhönny koko päivän sängys ja ollu koneel ja nukkunu ja juonu paljon paljon vettä.
Tämä pikkukaveri on ollu mun seurana koko maanantai-illan=) Kiitos hänelle siitä!!
Yritän keksii täl viikol jotai kivaa kerrottavaa..tai voisin yrittää...jos jaksan :D
Hauskaa maanantaita !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti