21. helmikuuta 2011

angst



Maanantai....eka lomapäivä....jeee....
Joge tuli herättää mut tänää joskus sii klo 11 koska äiti käski ja olin siit iha sika vihane. Oikeest mikä ihme siin on, et lomal pitäs herää muka joskus 10 tai 11 aikaan?! HERRANJUMALA jos mul on loma, ni mä herään ainaki iha sillonku haluun. Ja piste! Ja vaik kuinka paljo sanon täst asiast äitille, nii ei mene jakeluun vaan pitää huutaa alhaalt että "HERÄTYYYYYYS!!!!!". Ääääh mua ärsyttää tollane.

Noooh, kuiteski siis herätyksen jälkee menin syömää aamupalaa ja sit meninki takasi sänkyy löhöö/dataa. Empäs siinä kauaa ehtiny chillaa ku äiti tuli huutaa, että "ei jumalauta sun kanssa nyt teet jotain muutaki makaat siellä sängyssäs ja olet koneella". -.- MIKÄ AIKUISII VAIVAA?! Mulla on loma! LOMA LOMA LOMA LOMAAAAAAAAAAAA. Jooo juttu jatkuu: sitku äiti oli huutanu hetken ni kelasin et no perkele tehää sit jtn muuta: kävin suihkus ja meikkasin itteni vähä erilail ku yleensä ja sit otin noin 135 kuvaa itestäni ja sain ehk 5 iha hyvää ja kelpuutettavaa kuvaa :D ja tossa nyt pari:
 Nooo, sit söin ranskalaisii ja lehtipihvin ja sen jälkee sulatin suklaat ja dippailin banskui ja vadelmii sinne ja  SE OLI IHAN TÖRKEEN HYVÄÄ! ja tietty join kokist..naminaminam<3 Ja pakkoha mun on nyt viel lisätä muutama kuva siitki:                                       







Jooo tää päivä on ollu vaan tylsä, tylsä ja tylsä ja huomisest tulee kyl paljo parempi kosk lähen munkkaa ja sit meen salee leffaa ja vaikka mitä. Ja oon pahoillani jos tää on tosi tylsä ja tälläne...tylsä mut seuraavist postauksist tulee kyl kaikkee muut paitsi tylsää tekstii=) MORO!

PS. TÄÄ KUVIEN LISÄYS TÄNNE TEKEE MUT IHAN HULLUKS KOSKA EN SITÄ VIEL OIKEEN OSAA JA TÄÄ KUSEE JA TUUN VIEL VAA ENEMMÄN VIHASEKS + TOI TEKSIKOKO TEMPPUILEE MUNKAA ENKÄ TAJUU SYYTÄ -.- hyvää yötä vaa everyone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti