20. helmikuuta 2011

loma!

Jooo o, että sellane viikonloppu. Mua vähä harmittaa, ku lupasin ittelleni et otan paljon kuvii mut en oikeestaa ottanu ees hirveesti. Mutta kivaa oli kyllä! Voisin hieman kerrata:

Perjantai:

Menin aamul 8 kouluu ja sit lähin 10.00 dösäl kohti munkkaa. Sit menin kattoo ku mykin wanhat tanssi ja pääsin itekki tanssii yhet hitaat! Mykist suuntasin mm. Ellan kaa mäkkäriin ja sit ahmittii ja boustailtii siel hetki.




Sit mäkist lähin himaa ja Sharodi tuli meille hengailee hetkeks. Me katottii MTV:lt jotai tosi limast sweet 16 juttuu mis yks homo piti jotkut sademetsäbileet. Se oli must aika hauska juttu se. :D






Illemmal menin sit Eevikselle ja siel sit vähä bailattii. Oli iha sika hauskaa!! Ja must tollasii iltoi pitäs oikeesti olla enemmä. Ei tullu mitää ongelmii eikä mitää draamaa ja kaikil oli kivaa. Syötii lettui, kuunneltii musaa ja tanssittii, oltii juomapelii ja vaa jubailtii kaikkee! :)
Mentii nukkuu jo kait joskus puol 2 ja onneks mentiinki, koska tein kuolemaa illal! Väsytti ihan törkeesti, ku en tosiaankaa ollu nukkunu to-pe yöl paljoo paskaakaa. :/


Lauantai:
Heräsin aamul pinjan vierest ja se sänky mis oltii nukuttu, oli ihan törkeen pieni enkä siis nukkunu totakaan yötä hyvin. Hauskaa siin aamus oli se, et ku kävelin iha ryytyneen yläkertaa, ni Eeviksen mutsi paisteli siellä iloisesti hymyillen lettuja. Mun aamu ei ois voinu alkaakaa paremmi!
Ku olin matkal munkast LOHJALLE ni mä datasin kännyl sen koko matkan ja must se oli aika siistii koska sain nyt vast ton netin toho mu kännyy ja olin iha taivais! Jesh! Sit LOHJAL lähin vihdoin ja viimein Petelle ja sit tultiinki takas Peten kaa meille ja siin oli pient säätöö ja yllätys yllätys: minä tein taas lettuja!!  Nyt  oikeesti loppu. En syö lettui kyl vähää aikaa. :D 
     Joop, ei se lauantai ollu mitenkää erityine (mut onneks Pete jäi yöks) enkä ees jaksanu ottaa yhtäkää kuvaa..oon tylsä :(

Sunnuntai:

Noustii ylös varmaa joskus puol 2 jälkee syömää aamupalaa ja sit mentii takas nukkuu ja sit joskus 4 aikaa Pete lähti ja jäin himaa kattoo How I Met Your Motherii. Eli oon katellu täs sitä sellaset vähä päälle 6tuntii ja oon päässy ainaki 11 jaksoo eteenpäi. en ees jaksa laskee -.- Kuolen tähä tylsyyden määrää! Ja lomaki alko (taino perjaattees alkaa huomen). Huomiseks keksin kyl jotai tooosi kivaa ja hauskaa tekemist..Voisin salee lähtee spontaanisti vaik munkkaa tai vaik pilkkii IHA SAMA KUNHA EN OO HIMAS!!!


No okei kylmä vähä muutaki tein ku katoin tota HIMYM sarjaa. Kuten söin paljon keksejä ja sit vaihtelin kielikorui ja muitki korui enkä oikeestaa ollu tyytyväine mihinkää mu koruihi. (pitäs käydä ostamas kaikkii uusii kivoi korviksii ja napakorui ja kaikkee..) Ja tietenki soitin äske vähä skibaa mut sit meniki fiilis ja aloin kirjottelee tätä shaibaa. HUOMISEEN YSTÄVÄISENI!!


2 kommenttia: