17. helmikuuta 2011

ikävä


I don't wanna fall out
But we're all out of time
Is this over?
Don't want an ending

Oon iha rakastunu toho miehee, toho biisii, toho musavideoo ja toho äänee ja aaah. Oon muute huomannu et nykyää ei oikeest tehä enää mitää muuta musaa ku jotai biletysbiisei jotka kuullostaa kaikki ihan samalta! Radiooki jos kuuntelee, nii se on aivan sama mikä kanava tai taajuus tai mikä onkaa.. ni samat teknobiisit tulee vuorotelle. Nii siks must on kiva välil kuunnella tälläst vähä rauhallisempaa muzaa. Ja nyt kerranku musiikist puhutaan ni miks en oo kuullu Lady Gagast mitää pitkää pitkää aikaa? :( Oon iha hullu fani! Oi, oi ja se sen keikkaki oli iha siiiika hyvä! Suupeeer.
Ajattelin lisää tänne jotai mun omii biisei tai jotai covereit mutku ongelmana on se, ettei mul oo mitää hienoi äänityslaitteit tai mitää. Toisaalt voisin kuvaa kameral mut se laatu ois tosi huono. Ehdottaa toki saa et miten mun tää kantsis hoitaa:)

Tänää oli siis tosiaa penkkarit ja tätä päivää oon venannu sekä ilol että kauhul. Koska luulin ja ajattelin tosi kaua -silloku Pete tuli aikoi sitte puhuu mulle jotai- et se on joku sen abitehtävä:
"Pokaa lukion ykköne" :D noh, eipä ollu abitehtävä se...
Mut kuitenki tänää on ollu iha kauhee päivä!!! Itseasias niin hirvee et tekis mieli nauraa. Eikä ne karkitkaan oo oikee auttanu, vaik nii ahkerasti niit keräsinki kaduilt ja ties mistä.




Ja täs oli nyt näin mun lupaamii agstisii talvikuvii. Tulee oikein ihana mieli, kun tälläsii kuvii kattelee. Paitsi, ku kattoo tota yhtä kuvaa mikä on Sveitsist nii siit tulee oikeesti tosi hyvä fiilis ja ihana mieli. Mut harmiku näist kuvist on jo aika kaua: koht ainaki varmaa 2v. Tos kaikist isoimmas kuvas on siis meijän takapiha joka on joka talvi nii täys lunta, et jos sinne menee kävelee, ni lunta on lantioon asti (ellei yliki).

Huomenna minä:
Menen aamulla kouluun kello 8.00 (tunnollinen oppilas kun olen) ja koulust lähen suoraa munkkaa kattoo mykin wanhoi jaja sitten en vielä tiedä mitä tapahtuu. Nään kavereitani, otan paljon kuvia, syön ja juon (alkoholia kenties), otan lisää paljon kuvia ja sekoilen muute vaa mitä sattuu. :)
RUKOILKAAMME JUMALILTA, ETTÄ KÄNNIÄÄLIÖ ABINI TULEE KUNNOSSA KOTIIN!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti