16. helmikuuta 2011

i wish..


MINÄ TOIVON..

..lämpimiä kelejä, järkyttävää hellettä, auringonpaistetta, toppeja ja shortseja,varvastossuja, aurinkolaseja, bikineitä, valoisia aamuja ja öitä,
kitaran soittelua nurmikolla, trampoliinia, öisiä skoba-ajeluita,
uimarantoja, lämmintä hiekkaa varpaitten alla, kylmää kokista, jäätelöä, vesisotia, öitä leikkimökissä, asvaltilla kävelemistä ilman kenkiä ja lomaa.

Minä toivon kesää!!





En tiiä mikä täs nyt on, ku tekee mieli kirjottaa pelkäst kesäst ja siit mitä kesäl tekis ja mihi menis ja kaikkee tosi kivaa. Tänäänki oli kokoaja nii järkyttävän kylmä ettei aivot toiminu ja naama jääty.

Tänää mul oli siis kouluu 8-16 ja nyt mietin suuresti että miten mä tän kestän? Oisin jo ekan tunni jälkee ollu iha valmis lähtee kotii takas juomaa kaakaoo ja sit takas peito alle. Onneks koht on loma ja onneks se kestää KOKONAISEN IHANAN VIIKON, mut jostai syyst ain loman jälkee mun motivaatio vaa laskee ja laskee...kellää muul näin? :D

 Joooooo tää nyt oli vaa tälläne tosi nopee postaus koska on muitaki hommia mulla tänään..ja ja voisin huomen yrittää kirjottaa masennukses jotain talviaiheista ku nää abit lähtee huome risteilylle ja perseilee siel ja ties mitä..Adios amigos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti