7. marraskuuta 2011

NOT looking forward to the long winter

Heeeei! Tässä nyt tosi nopee postaus ja sit meen nukkuu.
Joo no alotan nyt surkeimmasta aiheesta: pe-la yönä tääl sato sit kunnolla lunta. Ja aamul ku heräsin ni näytti tältä:

No keksi oli ilonen :--) ja otettiin jo eka erä lumisotaaki ja MINÄ (siis ofc) voitin!!! :D

Oon unohtanu kertoo teille nyt tosi tärkeen asian!! :D Joku kuukaus sitte tein postaukse missä oltiin keksin kaa koululla ja otin sielt kuvii eikä siel ollu ketään ja sanoin et selittäisin myöhemmin..no unohdin :D
Eli siis meil on nyt kuukauden ajan ollu jo meijän koulun musikaali hässäkkä menos. Eli treenejä joka viikko ja lauluu ja näyttelyy ja tanssimista ja sellast kivaaaaaaa. Olin aika pettyny ku en saanu mitään päärooli juttua (en oikeesti tiedä sanaa suomeks ei herranjumala) mut mä sain yhen semmosen tanssisoolon ja jotain muuta viel..selvii täs ens viikol. Aika moni tuli niitten auditioneitten jälkeen sanoo mulle et mun ois pitäny saada se ihan ihan päärooli, mutta enpäs sitten saanut. Aluks harmitti, nyt oon itseasias aika helpottunu koska oisin joutunu puhuu paljon ja ois iskeny kauhee paniikki :D Meijän musikaali on siis Once Upon a Mattress ja ensi-ilta on viikonpääst torstaina. Jeeeee siit tulee niin hauskaa. :)

Okei eli mun asia oli se et ku perjantaina päästiin 11 aikaan koulusta (koska meijän koulul oli lentopalloturnaus) niin mentiin keksin kaa auttaa tekee niit lavasteita ja täl hetkel lava näyttää tältä (jep ollaan vähä vaihees):

Lauantain mentiin kattoo Monster Truck Showta tai jotain en tiiä sitä nimee. Lisään siit kuvii myöhemmin ku kaikki kuvat on keksin kamerassa. Oli ihan kiva ilta mut kerron siit vaik seuraavas postaukses. Muistuttakaa jos unohdan!!!

Sunnuntai on kulunu hitaasti. Oon taas istunu koneel ja kattonu leffoi, syöny, pessy pyykkii (joka vähän feilas, kuva alempana), vaihtanu petivaatteet, sit käytiin kaupas ja sit oon syöny vähä lisää jeeee. Ja joo mun huoneessa on tällä hetkellä tämmönen kaaos menossa:
En tiiä mitä tapahtu!!!! :D osa mun sukist on ihan liian isoi ja osa taas tollasii pikkupikku vauvasukkii :DD
Voisin nyt ehkä pikkuhiljaa mennä laittaa tota mun huonet kuntoo!!!! :( EN JAKSAAAAAAAAAAAAAAAA!

4 kommenttia:

  1. Ciao catwoman, kolme kissaa sängyssä kissat rakastaa muuten kaikkia vaatemykkyröitä ja pehmeitä paikkoja. Siellä jo lumi maassa täällä sataa vettä ja kukat kukkii edelleen :=
    T: AnSu

    VastaaPoista
  2. OMG noi sukat ::::D

    VastaaPoista
  3. siis missä sä asut nyt?

    VastaaPoista
  4. Ano3: tällä hetkellä osotteeni on Laurel, Montana, USA mutta mun ihka oikea kotiosotteeni on Lohja, Suomi, Finland!! :D got it?

    VastaaPoista