24. elokuuta 2011

olen hengissä

Heelloo!! Mul on täs nyt kaks tuntii aikaa enneku tulee mun vikan lennon boarding. Oon niiiiin väsyny! Unirytmi oli jo valmiiks iha pieles mut nyt se vast pielessä onki. Kello on tääl siis 6 illal.

Tää lähtöpäivä ei oo ollu kyl mikään kauheen ihana. Ensin Amsterdamiin ja Amsterdamist 10 tunnin lentoo Seattleen ja here I am. Ja tää Seattlen kenttä on kamala!! Tiesin et joudun mennee junal mun portille mut sit niit junii oliki 3 mitä vaihtelin edestakasi ja se oli niin ahdistavaa. Onneks muutki ihmiset oli iha hukas ja naureskeltii vaa et voisko hankalampaa lentokenttää enää olla.

Mut tosiaan nyt istun Seattlen Starbucksis ja ihan ihan eka oma ostos jenkeissä oli:
Hmm mitäs muuta..kaikki passitarkastukset ja kaikki laukkuhässäkät oli ihan sika ahdistavii. Just äskenki tääl Seattles joku mies juoksi mun perään ja kysy et "Onko sinulla lihaa laukussa? Eikö ole? Oletko ihan varma?" :D öööö kyllä olen!
Njooo en tiiä mitä muuta enää kirjottaa. Oon iha liia väsyny mut iha liian innoissani kaikest täl hetkel!!!!

Okei nyt suljen koneen ja lähen ettii mulle jostai hupparii. Oon iha jääs..unohdin tosiaanki takin kotii ja mul on vaa tälläne säälittävä ohut neule. Ja oho boardingiin aikaa enää tunti =D Toivottavasti mun perhe on hyvä. 3h ni nään neki. Kirjottelen taas joskus (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti