24. elokuuta 2011

7:57 PM

Noniiiiin nyt varautukaa pitkään postaukseen ja tekstiin!!
Ihan ekaks haluun sanoo vaan et tää blogger nyt säätää jotain ja julkas ton mun eilisen (maanantain) postauksen vast äsken vähä aikaa sitten..eli jos nyt joku ihmetteli sitä. :D

Sitten voisin kertoo vähän mun täst päivästä. Elikkä heräsin joskus klo 9 enkä enää millään saanu unta. En ees kerinny syömään aamupalaa ku mut raahattiin autoon ja lähettiin mun koululle kattoo mun tulevii aineita. Se opo laitto mulle nyt toistaseks: enkku, musiikki(kuoro ja bändi), historia, matsku, koripallo ja bilsa. En ole tyytyväinen!! Haluun ton bilsan pois sielt.
Sit oli säätämist kaikkien mun papereitten kaa ja ravattiin daddyn kaa edestakasin tonne "keskustaan" ja kotiin. Lopult saatii ne kaikki jutut tehtyy ja nyt ne alko tekee mulle sitä lukkarii. Sain kauheen kasan papereita mm. ton 67sivusen student handbookin. Ihanaa!

No sitten vähän kuvia talosta. Oisin saanu oikeen loistavan kuvan MUTTA en halunnu mennä kävelee siihen nurmikolle. Syystä että tääl on siis niin paljon heinäsirkkoja. Kävelin n. 10m ku otin nää kuvat ja siin ajas talloin joku 20heinäsirkaa ja ne hyppi mua päin ja jäi kiinni paitaa ja housuihin. JA NE HYPPII MYÖS MUN PÄÄN YLÄPUOLELLE! Sit tääl on melkee jokasen talon pihas sadettaja + amerikan ja/tai Montanan lippu tai oves joku USA teksti. Ja aivan jokasessa talossa on tollanen postilaatikko mis nostetaan aina se lippu ylös ku on tullu postii.

 Hmm mitäs vielä...noo tääl on täl hetkel 2 kissaa (en tiiä missä se yks on) ja ne molemmat tulee yöllä mun viereen nukkuu ellen laita ovee kiinni. :D Ja sit tos on viel kuva mun selviytymislaatikosta + se uus huppari minkä ostin eilen Seattlest + pinkki nalle jonka sain Petelt<3
 Sori mut jatkan edelleen: MUN HUONE!! Ihan perus...ja aika tylsä
 Nyt lopetan en jaksa enääääää. Nää tilas just pizzaa ni meen viel syömää ja sit nukkuu. Oon iha dead!! Moiksuuu=)

2 kommenttia:

  1. mun mielest toi sun huone on suorastaan sulonen! :) kelaa, se on sun "turvasatama" nyt seuraavat 10kk. ja hauskan näkönen talo, postaa seuraavaks perheestä jotain! kuvia ja ja kaikkee <3 t. ella

    VastaaPoista
  2. ella kuule..nyt ihan rauhassa :DD et ees ymmärrä kuinka kiire tääl on..datausaikaa ei o paljoo. nytki dataan 6 aamul koska en saa vaa enää unta. Mut siis niii perheestä...yritän yritän!

    VastaaPoista