28. helmikuuta 2011

Nothing to say

Mul ei oo oikeesti yhtään mitää mist kirjottaa! Ei siis mitään..sori vaan.

No koulu alko taas, loma loppu taas, vihaan edelleenkin aamuja mut ei mul oikeesti oo mitää muut kivaa tai jännää. TAINO ON YKS: Sain eilen kuulla et äiti ja iskä lähtee 12.3 thaimaasee ja ain ku ne on poissa nii leijun koko sen ajan taivais!!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEE! nyt vaa venaan et ois jo toi 12pv lauantai et pääsen vaa chillaa. En tietenkää saa nukkuu yksi -enkä ees uskaltas nukkuu yksi meijä huge talos- vaan mun pitää olla mun kummitätini tai mummoni kanssa koko tämä aika!! Anteeks ny vaa teille jos luette tätä (jooo mun mummo ja kummitäti ovat todellakin siis alkaneet lukea BLOGIANI siis woooot), mut oon n. 10kk pääst 18 ja minua pitää vahtia ? C'MOON!!

Tänää koulus oli tylsää -mitäs muutakaan- ja tiiän et tää koko viikkon tulee olee tylsä PAITSI ehkä viikonloppu..ja seki on iso ehkä :( Anteeks nyt vaa, mut en jaksa alkaa nyt panostaa tähä, enkä lisää mitää kuvii ja oon iha ryytyny ja lähen nyt nukkuu et se o morrrro!

Ps. Turha oottaa sit täl viikol mitää hullui postauksii. Toki jos jollai on ideoit, et mist voisin kirjottaa tai jotain tälläst nii otan niit mielellää vastaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti