14. toukokuuta 2012

eka viikko suomessa

Moi kaikki! =)

Pitää ihan ekaks sanoo et kaikki te, jotka ootte laittanu mulle sähköpostii nyt täs viikon sisällä ni vastaan niihin mahd. pian!! Olin seota ku kävin pitkäst aikaa hotmailis ja näin kaikki ne meilit mitä te lukijat olitte laittanu. Tuli tosi kiva fiilis eli kiitos siitä :)

Oon nyt ollu tasan viikon suomes. VASTA!? Tuntuu et oisin ollu jo joku 2 kuukaut. Oon vielki kyl jossain iha muualla ja katon koko ajan kelloo et "mitä nyt tekisin jos oisin montanassa" etc etc. Ja joittenki ihmisten on tosi vaikeeta ymmärtää/hyväksyy et oon viel ihan pihalla kaikist asioista mitä täällä tapahtuu ja et eka asia mitä haluan tehdä on kyl oikeesti just se biletys ja kavereitten kans hengailu ja se vähän ottaa mua päähän..mutta ei siitä sen enempää. Ja suomi tuottaa viel vähän vaikeuksii..tosi tosi vähän mut tuottaapa kuitenkin.

Viikonloppu meni shuuuuper hyvin. Onnelas oli hyvä meno ja oli kiva tanssii ja nähä ihmisii keit en ollu nähny ainakaa yli vuoteen. On ihana olla 18v haha


Ois pitäny ottaa enemmn kuvii kaikist kamuist mut oli nii kova kiire tanssii ni unohdin et mul oli kamera mukana :D noh noh ens kerral sitte.

Nyt oon taas takas Lohjalla (HURRAAAAA -.-) ja koht mul alkaa autokoulun eka (teoria?) tunti. Se autokortti ois kyl aika bueno nyt. Yritän alkaa taas postaileen vähän useemmin nytku on toi pahin suomi/baari/kalja/kaveri/whatever huuma menny ohi ja alan vähä jo taas rauhottuu :D Moikkis<3

2 kommenttia:

  1. autokortti........ miten ois ajokortti

    VastaaPoista
  2. no sorrriiiii :D tajusit kuitenki ni who cares

    VastaaPoista