18. elokuuta 2011

MONTANA

Oon jo niin pitkään halunnu tehä tän postauksen enkä nyt millään saa unta joten..........

........tonne mä lähen. Eka asia mitä mietin ku kuulin ton paikan oli: "mä kuolen!" :D
Olin kyl aika pettyny koska viimesin paikka mihin haluun täält jäätäväst Suomest muuttaa on..ööö no jenkkiversio Suomest. Kuvittelin itteni jossai upeel rannal ottamas arskaa..naaaat! Mut ainaski pääsen laskettelee, ehkä? JA JOS SIEL ON TOLLASII COWBOY HATTUPÄISII IHMISII/MIEHII/POIKII JOIL ON NAHKASAAPPAAT JA JOKU LASSO JA ASE TOS VYÖTÄRÖL JA TOLLASET IHANAT HOUSUT NIINKU TOS KUVAS NI MÄ LENNÄN EKAL KONEEL TAKAS SUOMEEN!!

3 kommenttia:

  1. hei vitsi toi montana on varmaa upee paikka! siis kaikki nähtävyydet ym, oo onnellienen! ruudun toisella puolella kateellinen <; pidä hauska vaihtarivuosi ja ota paljon kuvia!!:)

    VastaaPoista
  2. mieti tosta sellanen kuuma cowboy versio! mä tykkäisin ;) ja eihitsi olen tosi kateelline, saat tost upeen kokemuksen! :)

    VastaaPoista
  3. Ano1: jooo no noitten googlekuvien perusteel näyttää suuupermageelt :D se mun paikka onki sit salee joku iha hirvee mesta. huhhuh!! Juu kiitos pidän hauskan vuoden ja otan mun kaikki 5 muistikorttii täytee kuvii =)

    Ano2: vaik oiski kuinka kuuma cowboy ni noi housut oh my god...:D:D ja mitkä noi keltaset hanskatki on!? :D

    VastaaPoista