30. toukokuuta 2011

postaus numero 60 !!!

Mul ei oo oikeesti mitään kerrottavaa. Nothing - Not a thing :(
Nojoo yks pikku juttu: huomenna mulla alkaa kesäloma mitä täällä tapahtuu ?! :D
 
Tää on sit jo (vai vasta) mun 60:nes (en tiedä miten se kirjotetaan?) postaus ja nyt on sellane fiilis etten todellakaan haluis lopettaa! Nykyään mietin jo heti aamust et "tänään pitää sit saada jotain kivoi kuvii blogiin...mistäköhän mä tänään kirjottaisin mun blogiin....blogiblogiblogi"
Doooodi eiköhän se ollu sitte siinä. Lähen lukee kemiaa, adiooos :)

PLIIS KERTOKAA MULLE JOTAIN UUSII KIVOI POSTAUSIDEOITA KIITOS PALJON! 

8 kommenttia:

  1. Tee lisää videopostauksia! Just semmosii mis kerrot et mitä teit ja missä olit yms. Niit on kiva katella. Ja mua kiinnostas tietää et mitä syöt esimerkiks kesälomlla yhen viikon ajan? tai ma-pe tai pe-su ihan sama mut ois kiva kuulla=) kiitti jo valmiiks<3

    VastaaPoista
  2. Tee postaus sust ja sun poikaystäväst.
    Niin ja käyhän tuo yllä oleva mitä syöt kesällä viikon ajan -postaus myös. :) Mutta rehellisesti, enemmän kyllä kiinnostaa sinä ja sun poikkis!

    VastaaPoista
  3. Joo toi ruoka juttu on hyvä :D vitusti mässyy! ja sitte jotai musaa liittyvää :)

    VastaaPoista
  4. Tee postaus sun perheestä :)

    VastaaPoista
  5. haha miks ihmiset haluu tietää kuinka paljo mässäilen lomal :DD ?

    VastaaPoista
  6. Tee (video)postaus enkuks! =)

    VastaaPoista
  7. tee ruokapostaus :) haluun tosissaa nähä mite syöt ku meijä ruoat rajottuu yleensä mäkkii ja alepast ostettuihi avaa-pussi-ja-laita-se-kattilaan pastoihin :D

    VastaaPoista