27. toukokuuta 2011

Helloou. Kirjotan nyt nopsaan vaan päivän tapahtumat ja lähen viettää rauhallista perjantai-iltaa Iisun kaa. :)

Sain tänää nukkuu muutaman tunnin pitempään ku yleensä mut olin silti aamul yhtä väsyny ku aina ennenki. Tää on ihan kauheet kidutusta ku tiiän et on enää 2 koetta ja sit alkaa kesäloma. Mua oikee ärsyttää ku lasken kokoaika tunteija (oi kyllä) mun kesäloman alkuun.
Tällä hetkellä:  91 tuntia kesälomaan !!

Tänään ei kyl oo tosiaan ollu mikään kesäfiilis. Tylsä, ankee ja kylmä ilma. Nyt ärsyttää enemmän ku koskaan ennen ettei oo viel autoo koska mopol ei tosiaankaan oo kiva ajaa vesisatees.

Eipä mulla sit varmaan muuta. Huomen ja sunnuntain pitäs lukee ahkerasti kemiaa. Mun tuuril huomen ja sunnuntain tietty paistaa aurinko ja on ihan törkeen lämmin ja mä luen sisäl. Äääääh :(
Joooo pitäkää hauska viikonloppu, heipsun

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti