17. toukokuuta 2011

Eilen torilla oli ihan kauheeta! Oltiin aluks ihan keskellä (ainaki luulen niin, koska en nähny yhtään mitään) mut sit liikuttii vähä oikeelle (tai vasemmalle en tiedä) ja siel oli vähä paremmin tilaa hengittää ja pääsin seisoo semmoselle korokkeelle eli mäki näin sit jotain. Sainpaha yhen kuvan sieltäki



Tänään oli tosi kylmä. Olin aamul ihan jäässä ku ajoin koululle ja sit oli viel liikkatunti ulkona rantakentällä ja pelattiin pesäpalloo. Oon aika varma et pesäpallo ei oo mun laji. Huhhuh...

Loppuun viel jotain aivan sekalaisii kuvii otettu ties koska ja ties missä mut mun ottamia kuvia kuitenki. Oon saattanu joskus iha tän blogin alkuvaiheil lisäillä joitai näist kuvist jos nyt jotain se kiinnostaa.









Ainii! Päivän asu ei nyt ihan kyl oo se mun juttu. Sori vaan. Voin aina välil tottakai lisäillä kuvii mun asuist, mut en joka päivä. Nyt luen viel kerran läpi enkun fraasiverbit ja sit lähen nukkumaan. Hymyilkää ihmiset!

2 kommenttia:

  1. Herranen aika mitä kuvia !!
    Sun kuvien takia pystyn uskoon et kesästä tulee just noin upee kun noi sun kuvat kertoo..

    VastaaPoista
  2. oi kiitos!! Ihana kuulla :)

    VastaaPoista